du är som grädde

2010-12-31 @ 00:03:35
klockan är nu 12.. hm johanna, du borde ligga i din säng.. men just nu sitter jag fast hos anna. vi lyssnar lite musik laddar inför nyår, snackar och pratar med våran älskade vän! evelina blom ♥

Johanna:

En liten annorlunda figur men ändå inte utan mer underbar och mycket roligt. Man skratta liksom inte bara en gång med dig utan hela tiden som man är med dig. Jag har ju känt dig sedan dagis och det är ju ett par år mer än 10 år många mer vill jag minnas och jag hoppas på många flera. Fyra ord som beskriver Johanna väldigt bra är GODIS, SKRATT, SKÄMTA, SNÄLL ;) Jag vet ju inte om det är någon som håller med mig om dessa ord men aa jag tycker de beskriver Johanna bra och hoppas du själv fattar ;) PUSS på dig jojjo :D / evelina

 

eveee, du är så skööön vän, vet du de? du ÄR grädden på mitt mos!!!!!! du är som en jordgubbe.. som man vill äta upp! tyyyp. iaf så är du verkligen omtyckt av mig! du och dina knasiga ideér, men vetdu? JAG TYCKER OM DIG IAF!

 

bild på eve. &hennes blogg hittar ni i länkar "evelina blom"

nu hade jag tänkt att jag skulle lunka hemåt i kylan. hare bra!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0